duminică, 17 august 2014

Jumatate de august

Astazi trebuie sa plec spre Bucuresti pentru a doua parte a interventiei care o sa imi readuca "corazonul" pe linia de plutire...
Trag o linie (summarize, nu din alta!) si imi dau seama ca vara aceasta a fost una din cele mai frumoase din viata mea!
Poate doar cele petrecute la Codlea pot concura!
Am reusit sa ii fac Mariei casuta din copac pe care si-o dorea si in care acum se joaca, eu mi-am facut locul de evadare visat unde mesteresc tot felul de chestii mai mult sau mai putin utile si ma "dau" pe undele radio, Otilia are terasa cu flori, rosiile in curte si fotoliul in care sa isi petreaca seara privind cerul.
Ce poti sa iti mai doresti?
Multi prieteni cu care sa faci un gratar si sa bei un vin bun...
Este nevoie de o oarecare disciplina si de un pic de prevedere. Nu poti sa cobori seara la non-stop sa cumperi ceva ce iti lipseste. Aici, un cui este la 8 km distanta, aspirina la vreo 4 dar o bere rece o gaesti la doar 2 km. Sau in beci, in cazul meu...
Un alt inconvenient este reprezentat de apa. Aici apa curge la robinet numai daca ai avut grija in prealabil sa umpli rezervorul de decantare (doua butoaie) si te poti bate cu apa numai daca ai umplut butoaiele cu apa de ploaie!
Dar si daca ai facut asta, ai parte de apa aproape fierbinte dupa o zi de soare iar dusul facut astfel este minunat!

Din fericire, am parte de vecinii ideali si chiar de un caine nemaipomenit cu exceptia faptului ca nu suporta veveritele si pisicile, chestie pe care Pork Mik a aflat-o pe pielea lui cand a reusit sa depaseasca recordul local de catarat pe ziduri cu rasuflarea rece a lui Fred in spate.

Imi pare rau ca plec spre Bucuresti si, daca nu ar fi fost operatiunea de montare a celui de-al doilea stent, aici as fi ramas pana la jumatatea lunii Septembrie.

Ieri a inceput sa ploua; deja este alt fel de ploaie, mai marunta, asezata, ca de toamna. Inca nu s-au facut strugurii asa ca, sper sa mai prindem un pic de vara pe aici.

Am avut multe sperante in observarea Perseidelor insa Luna deosebit de stralucitoare, ca un proiector, a fcut imposibila observarea stelelor, vizibile fiind numai cateva planete si stele deosebit de stralucitoare. Luna din serile acestea mi-a amintit de povestile din copilarie, nu mai stiu autorul, in care se spunea ca "era o Luna de puteai gasi un banut de argint in iarba" sau ca "era o Luna de puteai citi la lumina ei". Ispirescu? In fine, ideea este ca faceam poze cu telefonul mobil si ele chiar se vad bine!

Gata, trebuie sa strang pe aici!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteti lasa un comentariu aici. El va fi moderat pentru a elimina spam-ul. Va rog sa ramaneti in limita decentei. Multumesc.