marți, 27 mai 2014

Al doilea weekend

Am scapat de un televizor Cromatic. Oare cati isi mai aduc aminte de ele? Trebuia sa stai la rand mai ceva ca la o Dacie! Primul a fost Telecolor, facut cu rusii apoi Cromatic, cu nemtii, parca...


In fine.

A dat si o ploaie cat sa ude florile apoi am constatat uimit ca prima serie de bujori a inflorit!




Duminica au fost niste amici care ne-au adus drept cadou de casa noua un balansoar de gradina, fix modelul pe care il admirasem vineri, cand am oprit intr-un magazin de ace brice si carice din care am luat inca un radiator si un gratar.
Chiar a fost o surpriza deosebita si tin sa le multumesc! TNX Catalin si Andreea!

Duminca dimineata m-am trezit devreme. Era ceva de nedescris, calitatea filmarii nu reda tot ce simteai pe veranda!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteti lasa un comentariu aici. El va fi moderat pentru a elimina spam-ul. Va rog sa ramaneti in limita decentei. Multumesc.