miercuri, 14 mai 2014

Un pic de civilizatie

Azi a inceput un cod de ploi si alte fenomene. Nu stiu culoarea caci aici e mult verde. Am vazut o mierla, o ciocanitoare si, desi nu credeam cand imi spuneau vecinii, o veverita a traversat curtea. Cand am ajuns, pe la 12, ploua binisor asa ca am debarcat rapid mobila de bucatarie si ce am mai adus. Dupa aceea s-a oprit. Am rezolvat cu pompa de g4adina cu  are umplu butoiul cu apa curenta, am fixat niste capace dupa mesteri, am bagat un pic de clor in rezerva de apa si... am constatat ca o conexiune la hidrofor curge pe la izolatii. Initial am crezut ca se va rezolva dupa cateva picaturi dar baga una la secunda. Deh, mesterii de azi nu mai cunosc caltzii, vechea canepa ce se umfla la apa si nu mai curgea neam!
La una din iesirile din beci mi-am furat una in scafarlie de a aparut sangele. Deci am rezolvat si cu jertfa, nu mai trebuie sa o zidesc pe Otilia!
Am rezolvat si prin baie cu electrica, am pus ceva intrerupatoare si am constatat ca mesterica instalator mi-a shparlit un sifon flexibil pregatit de mine pentru chiuveta din bucatarie si l-a pus la baie in loc sa puna altul nou ca doar ii platesc!
Din searra asta, am apa rece, apa calda si pot sa trag si apa! Deci, e de bine! Maine am programat relache in prima parte a zilei, oricum nu se usuca lacul asa repede!
O bere pentru prieteni! A inceput sa ploua, de data asta de-a binelea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteti lasa un comentariu aici. El va fi moderat pentru a elimina spam-ul. Va rog sa ramaneti in limita decentei. Multumesc.